GOKART 13 februari 2013 · Otto Johansson Nu har alla lag kört grundserien och om tre veckor så är det dags för final! Tyvärr så är jag i Spanien och kommer missa finalen men det ser ut som det kan bli riktigt hård fight mellan mitt lag Nira 1 och största konkurrenten Nira 2. ← FACEBOOK VINTERBIL →