Måndagens test på Mantorp park med M3an gick inget vidare, bromsarna blev överhettade. I morgon är det nytt försök på sviestad.
NYTT PÅ VÄG IN
Bloggen ska få ett nytt utseende.... Knappt halvfärdigt nu så ha överseende med att det kanske ser konstigt ut på vissa ställen.