DRIFT 2 april 2013 · Otto Johansson Eftersom vi inte fått ordning på bromsarna så var bankörning helt uteslutet men man kan ha ganska skoj med en BMW i alla fall! Ett stort tack till Mantorp Park som var snälla nog att låna ut asfalten till oss... ← SOMMAR MER RÖK →