MÅNDAG 22 april 2013 · Otto Johansson Idag var det bankörning för bil på Sviestad men tyvärr så regnade det ganska mycket så jag körde inget men jag åt en korv och ljög lite i depån. :) ← LMS BANKÖRNING SÖNDAG →