FÖRETAGSEVENT PÅ MANTORP PARK 22 maj 2013 · Otto Johansson Idag anordnade vi ett skräddarsytt företagsevent på Mantorp Park tillsammans med Supercar experience. Det var riktigt lyckat och förhoppningsvis var det inte sista gången. ← SÖNDAG SUPERBIKE RIDE →