GOTLAND RING LÖRDAG 1 juni 2013 · Otto Johansson Igår sol, idag regn! Körde ett par pass på förmiddagen, eftermiddagen gick jag ett varv runt banan och fotograferade istället. Fler bilder hittar man på Facebook ← GOTLAND RING FREDAG PRO SUPERBIKE TILL SALU →