På fredag är det dags för den årliga bandagen som vi ordnar tillsammans med Svenska Apriliaklubben.

Vi kommer att köra tre grupper och det finns fortfarande platser kvar i Racegruppen så är man sugen på att köra lite bana så finns nu möjligheten.  Nytt för i år är att det ingår lunch i anmälningsavgiften.

Mer info och anmälan finner man på Apriliaklubbens hemsida och på anmälningssidan för bandagen.


Så här trevligt hade vi det förra året!