GATEBIL 2013 16 juni 2013 · Otto Johansson För första gången på fem år så krockar inte Gatebil på Mantorp Park med roadracing sm på Sviestad. Bäst att passa på att göra ett besök. ← BANDAG DUCATI 1098 S →