SUPERBIKE RIDE 1 juli 2013 · Otto Johansson Idag provkörde vi vår nya Ducati för första gången på Mantorp Park och den levde upp till förväntningarna! Sugen på att åka med? information finns här foto: Birger Johansson ← FALKENBERG TRACK DAY →