SUPERBIKE 11 juli 2013 · Otto Johansson I tisdags var det dags för första riktiga "Superbike Ride" körningen med Duccen på Mantorp Park. Kristin var lite nervös innan men väldigt lycklig efteråt. :) ← F1 MALMÖ →