KARLSKOGA 25 juli 2013 · Otto Johansson I helgen är det roadracing tävlingar på Karlskoga Motorstadion. Självklart ska vi dit och heja på våra vänner som kör! ← TISDAGSTRÄNING KÖP EN DUCATI →