LÖRDAG 7 september 2013 · Otto Johansson SM final i roadracing på Linköpings Motorstadion... Det blev verkligen en lyckad dag med flera bra race, mycket trevligt folk och skjutsningen på lunchen var väldigt uppskattat! ← ROADRACING SM-FINAL BILDER LÖRDAG →