BANDAG MED APRILIAKLUBBEN 5 februari 2014 · Otto Johansson Även 2014 kommer vi arrangera banträff tillsammans med Svenska Apriliaklubben på Linköpings Motorstadion. 23 Maj och 15 Augusti kör vi! Anmälan Nedan följer en samling bilder från tidigare bandagar. ← MOTOGP TEST MOTOGP TEST →