LICENSKURS LMS 13 april 2014 · Otto Johansson Som vanligt på vårkanten så arrangerar vi tillsammans med LMS en licenskurs för roadracing. Det var rejält kallt och blåsigt men deltagarna var riktigt duktiga och skötte sig exemplariskt. ← FELICIA LOTUS →