MANTORP PARK 30 april 2014 · Otto Johansson Nu är det dags för premiär på riktigt, två sprillans nya Aprilia motorcyklar och två heldagar med massor av körning på Mantorp Park. Kom gärna förbi på en kaffe om du har lite ledig tid över. ← Aprilia Shiver 750 ABS TORSDAG →