BANSKISS 7 maj 2014 · Otto Johansson Efter några timmars slit med Adobe Illustrator så har vi nu en banskiss som vi kan använda vid våra event på Linköpings Motorstadion. ← GREVENS MC BMW M3 TILL SALU →