KVÄLLSEVENT PÅ LINKÖPINGS MOTORSTADION 29 juni 2014 · Otto Johansson För någon vecka sedan så arrangerade vi tillsammans med Uponor ett event där deltagarna till en utbildning i körteknik och både prova på att köra bana och åka med i passagerarstolen och bakpå en superbike. ← CICI ÅKER APRILIA SÖNDAG →