BIKE.SE 27 juli 2014 · Otto Johansson Bike skriver några rader om racet i torsdags http://www.bike.se/nyheter/kawasaki-tog-hem-manufacturers-cup ← JÅKES RACERAPPORT TRACK MONDAY PÅ MANTORP PARK →