SVENSEXA 9 augusti 2014 · Otto Johansson Idag hade vi nöjet att hjälpa till vid en svensexa, det blev medåkning i både bil och på motorcykel. ← TRAFIKÖVNING TIDSSCHEMA FREDAG →