FUNKTIONÄRSKÖRNING 2 september 2014 · Otto Johansson Idag var tisdagsträningen inställd till förmån för funktionärerna som hjälpte till under sm tävlingarna i helgen. Jag viftade lite med flaggan och knäppte ett par kort. ← FINAL ROADRACING SM 2014 GT-R →