Kval 1 26 april 2008 · Otto Johansson Femte bästa tid. 1.43.64. Godkänt då jag bara fick ett fritt vart på grund av pacecar. Teamkompisen håkan tid nr 33 med 1.51.56 helt klart en ok tid då han aldrig kört hoj på anderstorp tidigare. ← Snart kval. Vacker utsikt i väntan på nästa kval. →