Vacker utsikt i väntan på nästa kval. 26 april 2008 · Otto Johansson Tittade just på smhi.se och dom spår regn i morgon förmiddag. Men dom brukar inte ha rätt så ofta som tur är. ← Kval 1 Räjsing →