Räjsing 14 mars 2009 · Emsan För att ha skaffat en kithärva till hojen för att slippa en massa onödiga kablar å kontakter så har det tillkommit ett gäng brytare å små kablar på den iaf.. :) ← Vacker utsikt i väntan på nästa kval. Oj oj oj, det kommer gå undan i sommar... →