OTTO JOHANSSON MOTORSPORT
  • Hem
  • Arkiv
  • FÖRETAGSEVENT
  • KÖR SPORTHOJ
  • LICENSKURS ROADRACING
  • OM FÖRETAGET
  • RACING SCHOOL
  • SUPERBIKE RIDE

Oj oj oj, det kommer gå undan i sommar...

21 mars 2009 · Otto Johansson


← Räjsing Håkan och andra r1000 piloter kommer få se den här rosa bakdelen många gånger i sommar →
Arkiverad version av bloggen Otto Johansson Motorsport (ursprungligen på Blogger, 2007–2017).