Framme 11 april 2009 · Emsan Anlänt till Gelleråsen! Hojarna är utrullade,däckvärmarna är på och igång! En kopp kaffe finns i handen! Solen skiner! Nu är det väl bara att försöka ta reda på när det börjar och hur upplägget för dagen är! :) ← På väg till Gelleråsen! Dags för första passet! →