Klockan är tidigt. Bussen är lastad. Bullar är nerpackade, och godis såklart, det är ju trots allt påskafton! Lite kaffe och saft finns i påsen oxå. Ser ut att kunna bli fint väder. Vackert med soluppgång och lite dimma som hasar sig fram över ängar och åkrar och sjöar och de nysådda sädesfälten!