Nu när solen skiner.... 27 juni 2010 · Otto Johansson · Övrigt ... jag ska åka och packa inför svettigt och varmt knutstorp så passar det väl bra att få lite inspiration på hur ett regnkval ska gå till... ? ;)Hur som helst så är det ett läckert klipp... ← mer film från gotland Tisdagsträning 6/7 →