Lyckad träning med hyfsade däck för en gång skull... Nu måste jag bara börja jobba upp lite tempo och styrka i axeln så kanske det kan bli någon eller några tävlingar i höst! bilderna kommer från http://picasaweb.google.se/johanlorant/RRTraning20100706# Johan Lorant som fotat