Sommaren 20 augusti 2010 · Otto Johansson · Övrigt Sommaren 2010 har mest bestått av jobb och att försöka så ordning på axeln... Under två veckor i Kina så sysslade jag endast med dom två sakerna, och kanske drack lite öl ibland...Bilden föreställer utsikten från mitt hotellfönster... ← Tisdagsträning 6/7 Första träningen efter Kina.... →