Nu är det dags att lasta och förbereda inför test och träningsrace på Mantorp i morgon. Förhoppningsvis ska vi komma till rätta med fjädringsproblemen då.
Iron Maiden på ullevi
Igår så var jag, Tobias och Tobias och 56243 andra på Ullevi i Göteborg och tittade på Iron Maiden. Det var riktigt skoj, dock har jag lite för dålig koll för riktigt hänga med i många av deras låtar. Men ett par stycken riktiga klassiker drog dom av och det var grymt!



