Med danskar på Mantorp Park 2 juli 2011 · Otto Johansson I morgon söndag så är det dags för bandag och tävling på Mantorp Park. Vi har laddat upp med nya Dunlopdäck från BST i Boxholm och full fokus ska läggas på att försöka reda ut vad som är fel på fjädringen. ← Iron Maiden på ullevi DanskRace →