GOKART 11 februari 2012 · Otto Johansson Efter tredje och sista omgången så ligger laget jag har tävlat i på 17de plats i serien. Om en månad är finalerna, då rekommenderar jag verkligen ett besök i gokarthallen i Hackefors! info om gokartserien finns på http://magp.se/ ← LMS HISTORIK HALVTID →