Nu är halva expeditionen avklarad, längtar inte speciellt mycket efter snö även om man blir lite sugen på att köra bil och hoj på någon sjöis när man ser alla bilder på folk som gör det på facebook. Men jag ska väl inte klaga, värme som svensk vårdag och en RS5 på bergsvägar hela dagarna.
Här kommer lite bilder






 Det är finns väldigt mycket avstannade byggprojekt. 

En ny toppnotering!