Det kändes i början lite vingligt att skjutsa men efter att ha dragit de flesta fjädringsjusteringar i botten så gick det riktigt hyfsat att köra med skjuts. 1.06,5 blev bästa varvtid med Robin bakpå.
BANDAG
Idag arrangerade Otto Johansson Motorsport i samarbete med svenska Apriliaklubben en bandag på Sviestad. det mesta flöt på riktigt bra och jag passade på att skjutsa runt på dom som ville ha sig en åktur!





