GLITZYBLOGGEN 27 maj 2012 · Otto Johansson Kent Carlsson var även han på Sviestad och plåtade när jag skjutsade på Charlotte "Glitzy" Josefsson. Ett stort tack för bilderna! Även Robin Larsson fick åka med ett par varv! Fler bilder finns på facebook. ← BANDAG FLER BILDER →