KVAL SÖNDAG 17 juni 2012 · Otto Johansson Provade ett hårt bakdäck till kvalet och det var klart halare än de mjuka jag kört på innan. Det blir nog samma taktik i morgon och chansa på ett mjuk till racet. Förhoppningsvis blir det varmare och då borde däcket hålla längre. ← RACE LÖRDAG RACE SÖNDAG →