RACE SÖNDAG 17 juni 2012 · Otto Johansson Vurpade från en åttondeplats på varv åtta. Jag är hel men lite blåslagen, dock värre med hojen. Racerapport och skaderapport av hojen kommer i morgon. ← KVAL SÖNDAG RACERAPPORT SÖNDAG →