MOTOGP ASSEN 29 juni 2012 · Otto Johansson Julklapp och minisemester till Holland! Jag gav pappa ett MotoGP race i julklapp och eftersom det är närmast till Assen och Holland så fick det bli det! Passade även riktigt bra i min tävlings och jobbkalender så i torsdags packade vi bilen och åkte söderut. ← MANTORP PARK ASSEN LÖRDAG →