ASSEN LÖRDAG 1 juli 2012 · Otto Johansson Perfekt väder och massor med bra race! Rossi fick problem mitt i racet och gick in och bytte däck, vi tyckte det verkade lite konstigt! Här har vi anledningen. ← MOTOGP ASSEN DEPÅTÄLT SÖKES →