BEN SPIES 4 januari 2013 · Otto Johansson Hittade en intressant intervju med Ben Spies, han pratar ganska öppet om året som varit och även en del intressant om hur olika körstil kräver olika inställningar på hojen. www.cycleworld.com ben-spies-leaves-yamaha-for-ducati ← GOTT NYTT ÅR ASSEN 2008 →