ASSEN 2008 6 januari 2013 · Otto Johansson Samma dag som jag körde mitt sjätte roadracing race här hemma i Sverige 2008 så körde Fredrik Watz sitt sjunde VM race, den gången på Assen i Holland. Här är lite klipp från 250 kval och race på Assen! ← BEN SPIES KAWASAKI ER-6n →