KARLSKOGA 27 juli 2013 · Otto Johansson SO och SM tävlingar på Karlskoga denna helgen, självklart var jag där och hejade på mina favoritförare Aurore och Felicia! :) Nu väntar vi bara på proffsfotografen Ilaris bilder på racen. ← KÖP EN DUCATI HÄLSNING FRÅN EN GAMMAL KÄRLEK →