HÄLSNING FRÅN EN GAMMAL KÄRLEK
Fick just ett email från den nya ägaren till vår gamla trotjänare Kawasaki ER-6n som vi sålde för några veckor sedan. Den lever och har det bra, men det är ju inte så konstigt den rastas nämligen regelbundet på Gelleråsen.