Nu är skjutssadel och täckbrickor för skruvhålen till backspeglarna monterade.
Extra kul är att det kommer hamna en Aprilia i Ducatiklubbens monter. :) Det är nämligen så att Apriliaklubben är inhysta i Ducatiklubbens monter.
APRILIA RSV4 FACTORY
Arbetet pågår för fullt för att förbereda hojen inför den årliga mc mässan som i år går av stapeln i Göteborg nästa helg.

