Arbetet pågår för fullt för att förbereda hojen inför den årliga mc mässan som i år går av stapeln i Göteborg nästa helg.
Nu är skjutssadel och täckbrickor för skruvhålen till backspeglarna monterade.



Extra kul är att det kommer hamna en Aprilia i Ducatiklubbens monter. :) Det är nämligen så att Apriliaklubben är inhysta i Ducatiklubbens monter.  

Info om mässan 

Världens bästa märkesklubb