NÅGOT ATT HÅLLA I 18 januari 2014 · Otto Johansson Precis som tidigare år erbjuder vi våra passagerare ett handtag att hålla i! Stort tack till Björsners mc teknik och Johannas Licenssvets för hjälpen med att bygga handtag. Tack även till Tobias och Birger som ordnade med monteringen! ← APRILIA RSV4 FACTORY PÅ 2 HJUL →