LICENSKURS ROADRACING #2 2015 17 maj 2015 · Otto Johansson I torsdags och fredags körde vi årets andra licenskurs för roadracing. Råkade man missa den så finns det en sista chans nästa torsdag i samband med Apriliaklubbens bandag. ← AUTOROPA RACING DAYS BANDAG MED APRILIAKLUBBEN →