För fjärde året i rad så arrangerar vi Svenska Apriliaklubbens bandagar, denna gång var fokus inriktat på roadracing och licenskurs för roadracing.

Licenskursdeltagarna skötte sig mycket bra och klarade uppkörningen exemplariskt.