BANDAG MED APRILIAKLUBBEN 22 maj 2015 · Otto Johansson För fjärde året i rad så arrangerar vi Svenska Apriliaklubbens bandagar, denna gång var fokus inriktat på roadracing och licenskurs för roadracing. Licenskursdeltagarna skötte sig mycket bra och klarade uppkörningen exemplariskt. ← LICENSKURS ROADRACING #2 2015 TEASER →